Działamy zgodnie z zasadą: “Dobrą firmę można poznać po tym, że swoimi klientami opiekuje się zarówno przed jak i po dokonanym zakupie”. Dostarczenie Wam najwyższej jakości biżuterii jest w naszym interesie. Aby to osiągnąć, przykładamy ogromną wagę do etapu zakupu biżuterii do naszego sklepu. Każdy z produktów przechodzi przez bystre oko ekspertów KINGY, którzy selekcjonują tylko wolną od wad biżuterię.

Jeżeli cos stanie się z biżuterią w trakcie jej użytkowania to jako nasz klient posiadasz możliwość skorzystania z gwarancji producenckiej oraz gwarancji sprzedawcy – tzw. rękojmi. Masz na to 2 lata od dnia zakupu.

Chcąc uniknąć wszelkich zawodów związanych z reklamacją naszej biżuterii oraz oszczędzić obu stronom stresu oraz czasu przygotowaliśmy prostą i czytelną instrukcję jak szybko dokonać reklamacji w naszym sklepie.

https://kingy.pl/content/2-zwroty-i-reklamacje