METODY DOSTAWY W SKLEPIE Z BIŻUTERIĄ KINGY.PL
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy bardzo szeroki wybór form dostawy. Dzięki temu bez problemu możesz wybrać najdogodniejszą dla Ciebie formę dostawy.
Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL cechuje ekspresowa wysyłka. Zamówienia złożone do godz.14.00 wysyłamy zawsze tego samego dnia roboczego. Jeśli nie jest to możliwe z powodu świąt czy dni wolnych biżuterię wysyłamy pierwszego możliwego dnia roboczego.
BEZPŁATNA DOSTAWA
Nasze najpopularniejsze formy dostawy są zupełnie ZA DARMO. Są to:
DARMOWA wysyłka Pocztex Kurier48 - koszt dostawy 0zł
Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Za pomocą dostawy Pocztex Kurier48 średnio 85% przesyłek dochodzi w ciągu 24h.
Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
Według regulaminu Poczty Polskiej przesyłki nadane przed godziną 16:00 są traktowane priorytetowo jako przesyłki nadane tego samego dnia. Natomiast przesyłki nadane po godzinie 16:00 są traktowane jako nadane dnia kolejnego. Zamówienia złożone w naszym sklepie przed godziną 14:00 nadajemy zawsze przed godziną 16:00, aby były potraktowane przez Pocztę Polską priorytetowo.
DARMOWA wysyłka Pocztex Kurier48 (odbiór w punkcie) - koszt dostawy 0zł
Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie. Do dyspozycji masz ponad 11 000 punktów odbioru: placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.
W trakcie składania zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią możesz znaleźć najdogodniejszy dla Ciebie punkt odbioru biżuterii. Mapę punktów odbioru znajdziesz tutaj: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Uwaga: Odbiór w punktach RUCHu, Żabka, Stacjach Orlen możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie, ponieważ punkty te nie obsługują płatności za pobraniem.
DARMOWA wysyłka Odbiór osobisty - koszt dostawy 0zł
Odbiór osobisty w naszym Salonie Jubilerskim w Tarnobrzegu pod adresem ul. Józefa Piłsudskiego 18, Tarnobrzeg.
POZOSTAŁE FORMY DOSTAWY
Pocztex Kurier48 (za pobraniem) - koszt dostawy 3zł
Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
Pocztex Kurier24 - koszt dostawy 20zł
Czas dostawy to 24h od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia.
Przesyłka kurierska UPS - koszt dostawy 19zł
Czas dostawy to 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia.
Inpost: Paczkomaty - koszt dostawy 8zł
Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
UWAGA: Inpost nie ubezpiecza przesyłek. Odbiór w Paczkomacie możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie.
Pocztex: Worldwide ( nie wysyłamy za pobraniem ) - koszt dostawy 40zł
Czas dostawy to 4-14 dni roboczych od złożenia zamówienia (zależnie od odległości). Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY:
-
Ceny biżuterii podane w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w PLN.
-
Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek naszego internetowego sklepu z biżuterią.
-
Po złożeniu zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl i dokonaniu wyboru płatności wymagającej przedpłaty, posiadasz 7 dni na realizację płatności. Po upływie 7 dni i braku płatności, zamówienie jest anulowane.
-
Do każdego wysłanego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży lub – na Twoje życzenie - wystawiamy i przesyłamy wraz z zakupioną biżuterią fakturę VAT, pod warunkiem wcześniejszego podania przez wszystkich danych niezbędnych do jej wystawienia.
-
Zamówiona biżuteria jest dostarczana w miejsce dostarczenia produktu podane przez Ciebie w trakcie składania zamówienia.
-
Jeżeli przewoźnik nie zastanie Cię pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo.
-
Po otrzymaniu Twojego zamówienia, przygotowujemy biżuterię do wysyłki i przesyłamy dane do przewoźnika za pośrednictwem systemu wysyłkowego. Podajemy dane kontaktowe niezbędne do zrealizowania zamówienia: imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail i numer telefonu wskazane w trakcie rejestracji. Gdy tylko biżuteria jest gotowa do wysyłki, my informujemy Cię za pomocą wiadomości e-mail, bądź wiadomość sms o nadchodzącej przesyłce oraz o standardowym czasie jej dostawy.
-
Wybierając sposób dostawy wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich danych kontaktowych oraz adresu e-mail podanego w momencie rejestracji na potrzeby dostarczenia zakupionej biżuterii przez określonego przez siebie przewoźnika.
-
Zamówiona biżuteria wysyłana jest w sposób wybrany podczas składania zamówienia.
-
Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od nas niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
-
W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej, niezwłocznie zawiadomi Cię o nich podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy.
-
Jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie możemy spełnić świadczenia z powodu braku dostępności towaru, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Do Ciebie należy decyzja o dalszych losach złożonego zamówienia.
-
Zaleca się, abyś w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, itp.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyśpieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, abyś skontaktował się z nami w miarę możliwości w jak najszybszym czasie telefonicznie bądź mailowo.
-
Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Kupujący powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź mailowo.