METODY DOSTAWY W SKLEPIE Z BIŻUTERIĄ KINGY.PL
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy bardzo szeroki wybór form dostawy. Dzięki temu bez problemu możesz wybrać najdogodniejszą dla Ciebie formę dostawy.
Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL cechuje ekspresowa wysyłka. Zamówienia złożone do godz.14.00 wysyłamy zawsze tego samego dnia roboczego. Jeśli nie jest to możliwe z powodu świąt czy dni wolnych biżuterię wysyłamy pierwszego możliwego dnia roboczego.
DARMOWE FORMY DOSTAWY W SKLEPIE KINGY
1. DARMOWA wysyłka Pocztex 2.0
Czas dostawy w Sklepie KINGY to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia.
Zamówienia złożone przez Klientów przed godz. 14:00 Sklep wysyła tego samego dnia.
Według regulaminu Poczty Polskiej przesyłki nadane przed godziną 16:00 są traktowane priorytetowo jako przesyłki nadane tego samego dnia. Natomiast przesyłki nadane po godzinie 16:00 są traktowane jako nadane dnia kolejnego. Zamówienia złożone w Sklepie przed godziną 14:00 nadawane są zawsze przed godziną 16:00, aby były potraktowane przez Pocztę Polską priorytetowo.
2. DARMOWA wysyłka Pocztex 2.0 (odbiór w punkcie)
Czas dostawy Produktu to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia.
Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.
To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie. Do dyspozycji Klientów Sklepu istnieje ponad 11 000 punktów odbioru: placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.
W trakcie składania zamówienia w Sklepie KINGY Klient może znaleźć najdogodniejszy punkt odbioru Produktu. Mapa punktów odbioru znajduje się tutaj: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Uwaga: Odbiór w punktach RUCHu, Żabka, Stacjach Orlen możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie, ponieważ punkty te nie obsługują płatności za pobraniem.
3. DARMOWA wysyłka Inpost: Paczkomaty (przedpłata oraz za pobraniem)
Czas dostawy Produktu do Klienta to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia. Zamówienia złożone przed godz.14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.
UWAGA: Inpost nie ubezpiecza przesyłek.
4. DARMOWA wysyłka Odbiór osobisty
Przy tej formie wysyłki Klient może odebrać Produkt osobiście w Salonie Jubilerskim w Tarnobrzegu pod adresem ul. Józefa Piłsudskiego 18, Tarnobrzeg.
PŁATNE FORMY DOSTAWY W SKLEPIE KINGY
1. Pocztex 2.0 (za pobraniem oraz odbiór w punkcie za pobraniem) - koszt dostawy 5zł
Czas dostawy Produktu do Klienta to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia. Klient dokonuje płatności za Produkt w Momencie Wydania Produktu. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.
2. Pocztex: Worldwide - koszt dostawy 60zł
W tej formie dostawy nie występuje możliwość płatności za pobraniem. Jedyna akceptowalna forma płatności to przedpłata. Czas dostawy Produktu do Klienta to 4-14 dni roboczych od złożenia Zamówienia (zależnie od odległości). Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY:
-
Ceny biżuterii podane w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w PLN.
-
Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek naszego internetowego sklepu z biżuterią.
-
Po złożeniu zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl i dokonaniu wyboru płatności wymagającej przedpłaty, posiadasz 7 dni na realizację płatności. Po upływie 7 dni i braku płatności, zamówienie jest anulowane.
-
Do każdego wysłanego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży lub – na Twoje życzenie - wystawiamy i przesyłamy wraz z zakupioną biżuterią fakturę VAT, pod warunkiem wcześniejszego podania przez wszystkich danych niezbędnych do jej wystawienia.
-
Zamówiona biżuteria jest dostarczana w miejsce dostarczenia produktu podane przez Ciebie w trakcie składania zamówienia.
-
Jeżeli przewoźnik nie zastanie Cię pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo.
-
Po otrzymaniu Twojego zamówienia, przygotowujemy biżuterię do wysyłki i przesyłamy dane do przewoźnika za pośrednictwem systemu wysyłkowego. Podajemy dane kontaktowe niezbędne do zrealizowania zamówienia: imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail i numer telefonu wskazane w trakcie rejestracji. Gdy tylko biżuteria jest gotowa do wysyłki, my informujemy Cię za pomocą wiadomości e-mail, bądź wiadomość sms o nadchodzącej przesyłce oraz o standardowym czasie jej dostawy.
-
Wybierając sposób dostawy wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich danych kontaktowych oraz adresu e-mail podanego w momencie rejestracji na potrzeby dostarczenia zakupionej biżuterii przez określonego przez siebie przewoźnika.
-
Zamówiona biżuteria wysyłana jest w sposób wybrany podczas składania zamówienia.
-
Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od nas niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
-
W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej, niezwłocznie zawiadomi Cię o nich podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy.
-
Jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie możemy spełnić świadczenia z powodu braku dostępności towaru, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Do Ciebie należy decyzja o dalszych losach złożonego zamówienia.
-
Zaleca się, abyś w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, itp.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyśpieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, abyś skontaktował się z nami w miarę możliwości w jak najszybszym czasie telefonicznie bądź mailowo.
-
Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Kupujący powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź mailowo.