METODY DOSTAWY W SKLEPIE Z BIŻUTERIĄ KINGY.PL

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy bardzo szeroki wybór form dostawy. Dzięki temu bez problemu możesz wybrać najdogodniejszą dla Ciebie formę dostawy.

Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL cechuje ekspresowa wysyłka. Zamówienia złożone do godz.14.00 wysyłamy zawsze tego samego dnia roboczego. Jeśli nie jest to możliwe z powodu świąt czy dni wolnych biżuterię wysyłamy pierwszego możliwego dnia roboczego.


BEZPŁATNA DOSTAWA

Nasze najpopularniejsze formy dostawy są zupełnie ZA DARMO. Są to:


DARMOWA wysyłka Pocztex Kurier48 - koszt dostawy 0zł

Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Za pomocą dostawy Pocztex Kurier48 średnio 85% przesyłek dochodzi w ciągu 24h.

Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.

Według regulaminu Poczty Polskiej przesyłki nadane przed godziną 16:00 są traktowane priorytetowo jako przesyłki nadane tego samego dnia. Natomiast przesyłki nadane po godzinie 16:00 są traktowane jako nadane dnia kolejnego. Zamówienia złożone w naszym sklepie przed godziną 14:00 nadajemy zawsze przed godziną 16:00, aby były potraktowane przez Pocztę Polską priorytetowo.


DARMOWA wysyłka Pocztex Kurier48 (odbiór w punkcie) - koszt dostawy 0zł

Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia.

Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.

To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie. Do dyspozycji masz ponad 11 000 punktów odbioru: placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.

W trakcie składania zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią możesz znaleźć najdogodniejszy dla Ciebie punkt odbioru biżuterii. Mapę punktów odbioru znajdziesz tutaj: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Uwaga: Odbiór w punktach RUCHu, Żabka, Stacjach Orlen możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie, ponieważ punkty te nie obsługują płatności za pobraniem.


DARMOWA wysyłka Odbiór osobisty - koszt dostawy 0zł

Odbiór osobisty w naszym Salonie Jubilerskim w Tarnobrzegu pod adresem ul. Józefa Piłsudskiego 18, Tarnobrzeg.


POZOSTAŁE FORMY DOSTAWY


Pocztex Kurier48 (za pobraniem) - koszt dostawy 3zł

Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.

Pocztex Kurier24 - koszt dostawy 20zł

Czas dostawy to 24h od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

Przesyłka kurierska UPS - koszt dostawy 19zł

Czas dostawy to 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 11:00 wysyłamy tego samego dnia.

Inpost: Paczkomaty - koszt dostawy 8zł

Czas dostawy to 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.
UWAGA: Inpost nie ubezpiecza przesyłek. Odbiór w Paczkomacie możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie.

Pocztex: Worldwide ( nie wysyłamy za pobraniem ) - koszt dostawy 40zł

Czas dostawy to 4-14 dni roboczych od złożenia zamówienia (zależnie od odległości). Zamówienia złożone przed godz. 14:00 wysyłamy tego samego dnia.



DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY:

  1. Ceny biżuterii podane w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w PLN.

  2. Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek naszego internetowego sklepu z biżuterią.

  3. Po złożeniu zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl i dokonaniu wyboru płatności wymagającej przedpłaty, posiadasz 7 dni na realizację płatności. Po upływie 7 dni i braku płatności, zamówienie jest anulowane.

  4. Do każdego wysłanego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży lub – na Twoje życzenie - wystawiamy i przesyłamy wraz z zakupioną biżuterią fakturę VAT, pod warunkiem wcześniejszego podania przez wszystkich danych niezbędnych do jej wystawienia.

  5. Zamówiona biżuteria jest dostarczana w miejsce dostarczenia produktu podane przez Ciebie w trakcie składania zamówienia.

  6. Jeżeli przewoźnik nie zastanie Cię pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo.

  7. Po otrzymaniu Twojego zamówienia, przygotowujemy biżuterię do wysyłki i przesyłamy dane do przewoźnika za pośrednictwem systemu wysyłkowego. Podajemy dane kontaktowe niezbędne do zrealizowania zamówienia: imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail i numer telefonu wskazane w trakcie rejestracji. Gdy tylko biżuteria jest gotowa do wysyłki, my informujemy Cię za pomocą wiadomości e-mail, bądź wiadomość sms o nadchodzącej przesyłce oraz o standardowym czasie jej dostawy.

  8. Wybierając sposób dostawy wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich danych kontaktowych oraz adresu e-mail podanego w momencie rejestracji na potrzeby dostarczenia zakupionej biżuterii przez określonego przez siebie przewoźnika.

  9. Zamówiona biżuteria wysyłana jest w sposób wybrany podczas składania zamówienia.

  10. Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od nas niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.

  11. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej, niezwłocznie zawiadomi Cię o nich podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy.

  12. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie możemy spełnić świadczenia z powodu braku dostępności towaru, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Do Ciebie należy decyzja o dalszych losach złożonego zamówienia.

  13. Zaleca się, abyś w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, itp.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyśpieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, abyś skontaktował się z nami w miarę możliwości w jak najszybszym czasie telefonicznie bądź mailowo.

  14. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Kupujący powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź mailowo.