METODY DOSTAWY W SKLEPIE Z BIŻUTERIĄ KINGY.PL

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy bardzo szeroki wybór form dostawy. Dzięki temu bez problemu możesz wybrać najdogodniejszą dla Ciebie formę dostawy.

Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL cechuje ekspresowa wysyłka. Zamówienia złożone do godz.14.00 wysyłamy zawsze tego samego dnia roboczego. Jeśli nie jest to możliwe z powodu świąt czy dni wolnych biżuterię wysyłamy pierwszego możliwego dnia roboczego.


DARMOWE FORMY DOSTAWY W SKLEPIE KINGY

1. DARMOWA wysyłka Pocztex 2.0

Czas dostawy w Sklepie KINGY to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia.

Zamówienia złożone przez Klientów przed godz. 14:00 Sklep wysyła tego samego dnia.

Według regulaminu Poczty Polskiej przesyłki nadane przed godziną 16:00 są traktowane priorytetowo jako przesyłki nadane tego samego dnia. Natomiast przesyłki nadane po godzinie 16:00 są traktowane jako nadane dnia kolejnego. Zamówienia złożone w Sklepie przed godziną 14:00 nadawane są zawsze przed godziną 16:00, aby były potraktowane przez Pocztę Polską priorytetowo.

2. DARMOWA wysyłka Pocztex 2.0 (odbiór w punkcie)

Czas dostawy Produktu to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia.

Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.

To wygodne rozwiązanie, umożliwiające odebranie przesyłki w dogodnym miejscu i czasie. Do dyspozycji Klientów Sklepu istnieje ponad 11 000 punktów odbioru: placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCHu.

W trakcie składania zamówienia w Sklepie KINGY Klient może znaleźć najdogodniejszy punkt odbioru Produktu. Mapa punktów odbioru znajduje się tutaj: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Uwaga: Odbiór w punktach RUCHu, Żabka, Stacjach Orlen możliwy jest tylko po wcześniejszej przedpłacie, ponieważ punkty te nie obsługują płatności za pobraniem.

3. DARMOWA wysyłka Inpost: Paczkomaty (przedpłata oraz za pobraniem)

Czas dostawy Produktu do Klienta to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia. Zamówienia złożone przed godz.14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.

UWAGA: Inpost nie ubezpiecza przesyłek.

4. DARMOWA wysyłka Odbiór osobisty

Przy tej formie wysyłki Klient może odebrać Produkt osobiście w Salonie Jubilerskim w Tarnobrzegu pod adresem ul. Józefa Piłsudskiego 18, Tarnobrzeg.

PŁATNE FORMY DOSTAWY W SKLEPIE KINGY

1. Pocztex 2.0 (za pobraniem oraz odbiór w punkcie za pobraniem) - koszt dostawy 5zł

Czas dostawy Produktu do Klienta to 1-2 dni robocze od złożenia Zamówienia. Klient dokonuje płatności za Produkt w Momencie Wydania Produktu. Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.

2. Pocztex: Worldwide - koszt dostawy 60zł

W tej formie dostawy nie występuje możliwość płatności za pobraniem. Jedyna akceptowalna forma płatności to przedpłata. Czas dostawy Produktu do Klienta to 4-14 dni roboczych od złożenia Zamówienia (zależnie od odległości). Zamówienia złożone przed godz. 14:00 Sklep KINGY wysyła tego samego dnia.



DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOSTAWY:

  1. Ceny biżuterii podane w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w PLN.

  2. Zamówienie jest realizowane niezwłocznie po odnotowaniu wpływu pieniędzy na rachunek naszego internetowego sklepu z biżuterią.

  3. Po złożeniu zamówienia w naszym internetowym sklepie z biżuterią www.kingy.pl i dokonaniu wyboru płatności wymagającej przedpłaty, posiadasz 7 dni na realizację płatności. Po upływie 7 dni i braku płatności, zamówienie jest anulowane.

  4. Do każdego wysłanego zamówienia dołączony jest dowód sprzedaży lub – na Twoje życzenie - wystawiamy i przesyłamy wraz z zakupioną biżuterią fakturę VAT, pod warunkiem wcześniejszego podania przez wszystkich danych niezbędnych do jej wystawienia.

  5. Zamówiona biżuteria jest dostarczana w miejsce dostarczenia produktu podane przez Ciebie w trakcie składania zamówienia.

  6. Jeżeli przewoźnik nie zastanie Cię pod wskazanym w zamówieniu adresem pozostawi awizo.

  7. Po otrzymaniu Twojego zamówienia, przygotowujemy biżuterię do wysyłki i przesyłamy dane do przewoźnika za pośrednictwem systemu wysyłkowego. Podajemy dane kontaktowe niezbędne do zrealizowania zamówienia: imię i nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail i numer telefonu wskazane w trakcie rejestracji. Gdy tylko biżuteria jest gotowa do wysyłki, my informujemy Cię za pomocą wiadomości e-mail, bądź wiadomość sms o nadchodzącej przesyłce oraz o standardowym czasie jej dostawy.

  8. Wybierając sposób dostawy wyrażasz zgodę na wykorzystanie Twoich danych kontaktowych oraz adresu e-mail podanego w momencie rejestracji na potrzeby dostarczenia zakupionej biżuterii przez określonego przez siebie przewoźnika.

  9. Zamówiona biżuteria wysyłana jest w sposób wybrany podczas składania zamówienia.

  10. Nasz internetowy sklep z biżuterią KINGY.PL nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie terminu z przyczyn od nas niezależnych, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej.

  11. W razie zaistnienia przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie wskazanym na stronie internetowej, niezwłocznie zawiadomi Cię o nich podając jednocześnie przewidywany czas realizacji zamówienia. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy.

  12. Jeżeli zdarzy się sytuacja, że nie możemy spełnić świadczenia z powodu braku dostępności towaru, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Do Ciebie należy decyzja o dalszych losach złożonego zamówienia.

  13. Zaleca się, abyś w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, itp.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyśpieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, abyś skontaktował się z nami w miarę możliwości w jak najszybszym czasie telefonicznie bądź mailowo.

  14. Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Kupujący powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie bądź mailowo.